Blackout for Hungary

On the 21st of December the party holding the majority of the Hungarian parliament voted in favor of a new media law that is a collection of some of the most oppressive and undemocratic laws from all over Europe and with some worrying changes.

To show our concern for fundamental rights and free speech we black out its online presence on the 5th January 2011 for 24 hours.

continue to the site »

2008. január 22., kedd

Januar elso feleben

..Tivadar meg itt maradt nalam. En dolgoztam napkozben, o aludt delelott, tanult/dolgozott delutan. Utana vagy hazamentem erte, vagy bejott magatol, es sportoltunk: gyurma, pingpong, ugralgatas ilyesmi. Elso hetvegen jol berugtunk, meg voltunk bulizni is. Masodik hetvegen penteken elmentunk egy NBA meccsre: Golden State Warriors a Memphis Grizzles ellen. A tavalyi meglepetescsapat hazigazdak mellett a vilagbajnok spanyolokkal erositett memphisi csapat jatekosait is lattuk jatszani. Kihasznalva, hogy a meccs elott 2 oraval meg szinte senki nincs a csarnokban, leengednek mindenkit a palya szelere. Hat igen, 1-2 meterrol lathattuk, fenykepezhettuk a melegito NBA jatekosokat. Szombaton az en szokasos stanfordi 3 oras kosarazasom utan bementunk San Franciscoba egy elore kiszemelt streetballpalyara kosarazni. Tivadarral evek oda jatszottunk egyutt amator streetball meccseket. Igy meg nagyobb elmeny volt osszeszokott paroskent, egymast jol ismerve hosszu ido utan egyutt jatszani, teljesen ismeretlenek ellen. Es szerenytelenul meg kell hogy jegyezzem, hogy siman vertunk mindenkit aznap azon a palyan. (csak feherek es azsiaiak voltak ott). Estere egy hatalmas IN-N-OUT-os kajalas utan regenerzett fizikai teljes kimerultseggel hullottunk az agyba. Vasarnap rendrakas, takaritas es egy Steakburger utan vittem ki Tivadart a repterre.

Ezutani heten semmi erdemleges nem tortent, illetve Ralf es hongkongi bnoje tettek egy visszautasithatatlan ajanlatot, ugyanis Andyvel 3an(aki mar nem kell hogy a SAPnal dolgozzon az utolso 2 heteben) Las Vegasba terveztek menni kocsival, es magukkal hivtak. Hat egy hosszu hetveget Vegasban fejenkent 90 dolcsibol (3 ejszakara szallas + a benzin) nem lehetett kihagyni. Tehat penteken a vegasi motelbol jelentkeztem be a SAP belso halozatara.. :) nem is nagyon tudtam rahangolodni a munkara (most szerencsere kb terepfelmeres, programok megismerese, felkutatasa a munkam).

Hat Vegas, mar masodjara voltam :D Imadom. Most masik hoteleket, kaszinokat latogattunk meg. Es mivel most nem volt napkozbeni kulonosebb programom mint a multkor, lathattam napkozben is a varost (ez a 2 millios varos keszen van, van egyeteme is :D). Andy nagy pokerjatekos, szoval amig Ralfek a Grand Canyon felett repkedtek mi a pokerasztalnal fogyasztottuk az ingyen koktelokat :)
Osszesitesben megint nem buktam sokat, kb 60 dolcsit 3 nap alatt. Szoval meg mingid tisza a lelkiismeretem (es tuti leittam az arat). Ezen kivul voltam 2szer is Vegasban bulizni. Elkepeszto az a hely a sivatag kozepen.

Persze most megint a monitort bamulom napi 9 oraban, azten meg otthon is ezt teszem meg 4 orat. De most vissza kell ternem a penzugyi tervemhez, tehat nem is baj ez.
Ja, ez a hetvege Andy utolso hetvegeje, vasarnap megy vissza Nemetorszagba vegleg, es szombaton meg a szulinapja is van. O volt itt a tarsasag egy kozponti embere, aki mindig vidaman, mindnekivel baratsagban allva, kozos programokat szervezve, uj es uj embereket hozva, fenykepeket keszitve alakitott ki egy csapatot maga korul. Most mi szervezunk neki egy meglepetesbulit. A terv hogy penteken es szombaton is bulizzunk egyutt, mindenkivel. Sot felmerult hogy egyik estere egy 15-20 fos limuzint berelve, San Francisco utcain furikazva igyunk es bulizzunk. Meglatjuk mi lesz.

Hogy vagyok resz? Hm, dec 21-e ota annyi minden tortent (mint olvashatjatok is) hogy nincs idom magamat sajnalni, szerencsere..
Puszi