Blackout for Hungary

On the 21st of December the party holding the majority of the Hungarian parliament voted in favor of a new media law that is a collection of some of the most oppressive and undemocratic laws from all over Europe and with some worrying changes.

To show our concern for fundamental rights and free speech we black out its online presence on the 5th January 2011 for 24 hours.

continue to the site »

2007. december 21., péntek

Unnepek

Sziaszok.

Szoval az unnepek maganya ellen a kovetkezot talaltam ki:
Elhivok par magyart, berelunk egy autot es bejarjuk Kaliforniat. Jon Tivadar, a batyja (Peter), Szava, meg Andras Oregonbol. A terv a kovetkezo: Ma elmegyek Szavaert a San Jose repterre, delutan nalunk felkeszitjuk a szobat a tobbiek erkezesere. 5 fele erkezik Peter San Franciscoba (Hawaiirol, ott PhDzik..), Tivi ejfel fele erkezik ugyanoda. Andras csak masnap, szombaton delutan erkezik. Miutan osszejott a csapat, es San Franciscot es kornyeket (Berkeley, Stanford) gyorsan korbajartuk, vasarnap delelott indulunk Las Vegasba. Ott 3at fogunk aludni. Elso nap Grand Canyon van betervezve, masodikra Death Valley, estenkent meg persze Vegas. Remelem kenyelmesen leszunk a kocsiban 5en, emrt ezek 3-5 oras tavolsagok Vegastol.. Szerdan Vegasbol indulunk Los Angelesbe, utkozben Hoover Dam, es Joshua nemzeti park. LAben van egy kecskemeti srac, Zoli. O fog hozzank csatlakozni, es egyutt bejarjuk San Diegot es Los Angelest (Beverly Hills, Hollywood, Long beach..). 29en indulunk vissza ide hozzam Palo Altoba, utkozben meg beugrunk a Sequoiat Nemzeti parkba. 30an Peter visszarepul, de a tobbiak maradnak szilveszterezni. Remelem lesz vmi jo buli (bizom a nemetekben). Szava es Andras Jan 2-a korul repul vissza Tivi marad meg 10 napot. Na szoval ezek a tervek, a szallasok megvannak, lefoglalva, kifizetve, a kocsiberles is. Innentol meglatjuk hogy alakul ;)
Amugy voltam jogsitcsinaltatni, az elmeleti tesztre ugy mentem el hogy ebednel mondta 2 nemet haver, hogy delutan mennek, gondoltam magamban hogy nekem is kene.. letoltottem egy osszefoglalot a szabalyokrol, alfutottam 1 ora alatt, odaertunk kerdeztem van-e magyarul tesztsor.. :) es VOLT. kitoltottem, 4et hibaztam, de 6ot is lehetett volna, szoval meglett :) januar 8ra kertem idopontot a vezetesre, meglatjuk mi lesz (meg hogy milyen kocsival megyek, mert ennek lejart a regisztracioja, de szerencsere lehet kolcsonkocsival is vizsgazni). Igen, itt tok mas a rendszer.. odavezettunk, hogy levizsgazhassunk :D
Ja meg a SAP partyhoy annyit hogy voltunk IMAX moziban, ami olyan mint egy 21. szazadi planetarium (iszonyatos hangrendszer, gyonyoru videok, altalaban termeszetfimek, nem pedig rendes filmek), 1szeri (ingyen) elmenynek jo, de nem lesz rendszer belole.

Na ha addig nem lesz tobb bejegyzes, akkor Kellemes Karacsony mindenkinek, meg BUEK.

Sziasztok