Blackout for Hungary

On the 21st of December the party holding the majority of the Hungarian parliament voted in favor of a new media law that is a collection of some of the most oppressive and undemocratic laws from all over Europe and with some worrying changes.

To show our concern for fundamental rights and free speech we black out its online presence on the 5th January 2011 for 24 hours.

continue to the site »

2008. augusztus 4., hétfő

vissza a jovobe :)

Sziasztok!

visszaertem Kaliforniaba. Tok fura ezt kimondani, de igen, ide mar visszafele jottem :)

Nagyon BOLDOG vagyok. Az egy hetes latogatasom ugy erzem nem is nagyon sikerulhetett volna jobban. Nagyon sokmindnekivel tudtam talalkozni, persze igy is kimaradtak nagyon fontos rokonok, baratok, toluk elnezest kerek, igerem nem feledkeztem meg roluk, csak egyszeruen mar nem fert bele. Igy is, egy adott helyen alig voltam, remelem mindenki elnezi ezt nekem. Koszonom mindenkinek az erdeklodest, a szeretetet, es nagyon finom eteleket amiket kaptam. Kulon ki kell emelnem Anyucit, akit tenyleg szivet-lelket kitette arra a par napra amig tenylegesen otthon voltam.

Ugy erzem maximalisan feltoltodtem, most teli vagyok ambicioval, tervekkel, vagyakkal es ami a legfontosabb motivacioval (pl. elovettem a nemet nyelvkonyvet a repulon..). Nagyon fura erzes radobbeni, mennyi embernek vagyok fontos, es mindenki tiszta szivbol szorit a mindennapjaim sikereihez. Kicsit meg lelkiismeretfurdalasom is van, hogy lassan mar tennem is kellene vmit ahhoz hogy ezek a sikerek ne csak maguktol tortenjenek velem, hanem hogy meg is erdemeljem oket.

Orulok hogy mindenki jol van otthon, remelem ezt azert latom igy, mert tenyleg igy is van! En nagyon jol vagyok, annyira, hogy a legnagyobb problemam az eletemben hogy hol es mibol irjam a diplomamat, illetve hogy melyik ceghez kuldjem meg el az oneletrajzomat. Ebben mindegyikotoknek hatalmas szerepe van, hiszen, ha belegondolok semmi massal nem kell foglalkoznom, az eletem igazan fontos dolgai ugy tunnek hogy rendben vannak. Koszi erte megegyszer.

Sok puszi es oleles,

sziasztok