Blackout for Hungary

On the 21st of December the party holding the majority of the Hungarian parliament voted in favor of a new media law that is a collection of some of the most oppressive and undemocratic laws from all over Europe and with some worrying changes.

To show our concern for fundamental rights and free speech we black out its online presence on the 5th January 2011 for 24 hours.

continue to the site »

2007. szeptember 22., szombat

Erkezes

Hi! Na itt vagyok, a sziliciumvolgy kozepen, egy hotel halljabol irok, szombat reggel 11 van (otthon 20). Pentek hajnali 4kor idultam Hodmezovasarhelyrol 3 ora alvas utan.. Egesz csutortok pakoltam (ugyanis nem hagyhattam rumlit a szobamban 1 evre..), este meg a csomagjaimmal bajlodtam mert az egyik 35 a masik 27 kilosra sikerult, es 23 kg a megengedet... (nem olyan konnyu am 1 evra pakolni;)
Szoval 26 oras repuloutam szokvanyos volt leszmitva, hogy New Jerseybe csak az egyik pogyasz erkezett meg..mondtak, hogy repuljek tovabb, majd utanam kuldik. Csak nem tudtam megmondani hova, szoval a hotel cimet adtam meg, meg a magyar mobilom (amivel sporolnom kell, mert a toltom az elveszett taskamban van:)
Itteni ido szerint 22re ertem ide tegnap este (otthon szombat reggel 7), a hotel rendben van, annyi hogy szar a net a szobaban, ezert vagyok kenytelen innen lentrol irni, ahol csak angol billentyuzet van.. (z-y sucks)
Mai program a teljesen alap dolgok beszerzese: reggel csinaltattam bankszamlat, most majd megyek mobilt es terkepet venni, utana kell egy bolt ahol fogkefet es esernyot tudok venni (gyalog nem olyan konnyu am ilyen boltot talalni, mert etterem van mindenhol, de egy Target, vagy WallMart (ertsd amcsi Tesco:) megkozelithetetlen gyalog).
Netezos, telefonalgatos delutant tervezek, fel kene venni a kapcsolatot par helyi arccal, meg szallast is kellne keresni.
Na majd irok holnap is, meg akarok a nyarrol, mag az osztondijrol is altalaban, de nem most amikor minden perc szamit :) Ciao