Blackout for Hungary

On the 21st of December the party holding the majority of the Hungarian parliament voted in favor of a new media law that is a collection of some of the most oppressive and undemocratic laws from all over Europe and with some worrying changes.

To show our concern for fundamental rights and free speech we black out its online presence on the 5th January 2011 for 24 hours.

continue to the site »

2007. szeptember 24., hétfő

Beköltöztem

Hi! Beköltöztem ide, és vettem bicajt: ilyet (csak 100 dolcsi a Targetban). Ide kell majd vhova járnom dolgozni, ami légvonalban 3 km, de bicajjal kb 5, és mivel 300 m-re kell felmászni ezért legyen 15 perc a táv odafelé. Ma még vettem hálózsákot meg fehérneműt. De azért még mindig jó lenne ha megjönne a csomagom. De a szerda is nevezetes lesz, mert megkapom végre a bankkártyám és az első adag pénzt is küldik a héten.. csoki. ui.:Keddre vmi komolyabb bicajtúrát tervezek, tehát a WallMartben kezdek, szendvicseket gyártok, és eltekerek vmi vízhez. Ja van már sisakom (legolcsóbb WallMart 7 dolcsi, egész bután áll) és térképem is (egy másik bicajostól kaptam ingyen, amikor az egyik lámpánál megkérdeztem merre van a Hillview Ave, azt mondta hogy odaadja, mert neki nem kell, meg ingyen volt, mert vmi klubnál van, ragaszkodott hozzá hogy megtartsam, ilyet?).

Ja csinálok ám képeket, de mondanom sem kell hogy a telóm adatkábelje melyik táskámban van (vagy csak volt).